środa, 15 października 2014

Dzień nauczyciela - c.d

Ostatnia kartka- przeznaczona dla przewodniczącej komisji - nawiązuje do tematu mojej pracy: "Zabawy tematyczne dzieci pięcioletnich ..."

Kartki te nie byłyby zapewne tak bogato strojone, gdyby nie pomoc:
- Dobrosławy, która podarowała mi użyte w kartkach motyle i użyczyła wykrojników liści
- i Ani z Kwiatu Dolnośląskiego, która pozwoliła mi skorzystać ze swojego big shota w trakcie październikowego spotkania fanek Kwiatu Dolnośląskiego,
ZA CO JESZCZE RAZ SERDECZNIE DZIĘKUJĘ, DZIEWCZYNY!







Tu wykorzystałam:
baza z Galerii papieru
- tło z kolekcji French Journej " Marsdeilles ze Skrapka , której niestety już  nie ma w sklepie.
motyw z Lemon Craft
-  kwiaty z  białego papieru czerpanego Namaste, oraz liście z zielonego papieru z Namaste
- i ramka z Kreaterii

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:

1. Kocham wszystkie kolory,  ulubiony zależy od nastroju... tym razem jest to róż.  Podejmuję wyzwanie Namaste- "MÓJ ULUBIONY KOLOR"



2. Kartka żywa, pełna elementów, taka właśnie na bogato - pasuje więc do wyzwania                          Skarbnicy pomysłów.


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, zwłaszcza, że to moje pierwsze kwiaty z pręcikami (strasznie się namęczyłam z ich wstawianiem)

      Usuń
  2. Widzę, że stawiasz na kwiaty własnej produkcji, nie dziwię się , bo sa naprawdę śliczne :) , dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiaty - podziwiam - dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)
    ( proszę w przyszłości o wyłączenie weryfikacji obrazkowej - utrudnia dodanie komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka!Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah różowo mi :) Dziękujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń