środa, 15 października 2014

Dzień nauczyciela

Dzień nauczyciela co prawda już minął - ale dla mnie był to jeden z ważniejszych dni w moim życiu. Otóż, właśnie w tym dniu, obroniłam pracę licencjacką i ... zdobyłam kwalifikacje nauczycielskie.
A skoro moja obrona wypadła właśnie w takie święto, postanowiłam zrobić dla 3- osobowej komisji egzaminacyjnej kartki okolicznościowe.

Pierwsza kartka dla promotora - który musiał wykazać się anielską cierpliwością w prowadzeniu mnie przez wszystkie etapy pisania pracy dyplomowej:




Wybaczcie jakość zdjęć, po pierwsze robię je telefonem, bo wysiadł mi aparat, po drugie: akurat tego ranka było tak pochmurno, że musiałam użyć flesza...

Wykorzystałam tu:
bazę i motyw z Magiczna Kartka
tło z Magiczna Kartka
- ramka i napis z wrocławskiej Kreaterii
- a kwiaty zrobiłam z :  papieru z Namaste

Kartka z aniołkiem na chmurce idealnie pasuje do wyzwania tematycznego Mru z Diabelskiego Młyna :














3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To cud, że się udało, istny maraton - w jedną noc 3 kartki... po spotkaniu kleiłam je do 5 rano i wykorzystałam prawie wszystkie wycięte liście.

      Usuń
  2. prześliczna kartka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń